Graj #1687
to gra, która nie powinna być grana. Nie miałbyś zatem powodu, żeby grać w nią.
Komiks Altair mebel spowodować pół te budowa nikt zasada brat to historia oparta na faktach, która ukazuje negatywne skutki gry w gry. Pokazuje, że grając w takie tytuły możemy doprowadzić do rozpadu naszej rodziny.
Według ekspertów gry wideo mogą mieć negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przede wszystkim są to gry, które pochłaniają nasz czas i energię, a dodatkowo mogą prowadzić do uzależnienia. Ponadto mogą powodować problemy ze snem, agresję oraz zaburzenia koncentracji.
Według niektórych osób, grając w gry może spowodować pół te budowa nikt zasada brat. Wcielanie się w postaci z gier komputerowych może prowadzić do izolacji społecznej, a także do problemów ze snem i ograniczenia aktywności fizycznej. Ponadto, gracze mogą czuć się rozczarowani życiem realnym, jeśli porównają je z życiem wirtualnym. Gry komputerowe mogą być również przyczyną agresji i przemocy.
Dlaczego nie miałbyś grać w gry? Graj #1687
Gry mogą sprawić, że czujemy się bardziej zaangażowani w świat wirtualny niż nasz rzeczywisty. Mogą one także prowadzić do uzależnienia. Ponadto, gry mogą być szkodliwe dla naszego zdrowia fizycznego i psychicznego.
Czynniki ryzyka
Uzależnienie od gier jest problemem, który narasta. Według raportu „Young Minds Matter” przygotowanego przez Unicef, aż 0,5 miliarda dzieci i młodzieży na całym świecie gra codziennie w gry komputerowe. Oznacza to, że co 5 osoba na Ziemi jest uzależniona od gier komputerowych. Dlatego też warto poznać czynniki ryzyka związane z graniem. Są to:
1) Przedłużony czas spędzony na graniu – im więcej czasu spędza się przed ekranem komputera lub konsoli, tym większe jest prawdopodobieństwo uzależnienia się od gier. Ponadto stale rosnąca liczbapolegających na tym samym schemacie może doprowadzić do problemów ze snem, zaburzeń apetytu oraz niskiej samooceny. To wszystko może prowadzić do poważniejszych chorób psychicznych.
2) Gry mogą być szkodliwe dla naszej psychiki – duża ilość wraŜeñ oraz emocji generowanych podczas grania moŜe powodować problemy ze snem, lęki oraz depresję. Ponadto eksperci twierdzilibardzo negatywnie oddziałuj ą na rozbudowuj ące si ę ju Ŝ u dzieci struktury mózgu. Zatem graj ąc w gry komputerowe nara Ŝamy si ę nie tylko na uleganie ich sile, ale tak Ŝe na trwałe uszkodzenia naszej psychiki.
3) Gry mog ą by ć s zkodliwe dla nasze go zdrowia – du Ŝa ilo ść godzin sp ędzona przed monitorem komputera lub telewizorem prowadzi do problemów ze streamingiem oraz postawami ciała (np. skrzywieniami kr ćca). Ponadto monitor emituje promieniowanie elektromagnetyczne o du Ŝym nat ę eniu co mo Ŝ e sprzyja ć rozbudowi nowotworów
Grając w elektroniczne gry możemy nie tylko spędzić miło czas, ale także poprawić nasze umiejętności. Jednak istnieje kilka powodów, dla których warto z nich zrezygnować. Pierwszym jest to, że mogą one wpłynąć na nas negatywnie. Gamespot cytuje badania, z których wynika, że grający w gry mogą być bardziej skłonni do agresji i przemocy. Ponadto mogą oni również mieć problemy ze snem, a nawet popadać w uzależnienie od elektronicznych rozrywek.
Drugim powodem, dla którego nie warto grać w gry, jest to, że czas spędzony przed komputerem można spożytkować lepiej. Przykładowo można ćwiczyć czy też czytać książki. Gry również potrafią być bardzo kosztowne – szacuje się, że gracze wydają na nie miliardy dolarów rocznie.
Ostatnim argumentem przeciwko graniu jest to, że ogranicza ono nasze interakcje społeczne. Grający często spędzają czas samotnie wewnątrz swojego domu czy pokoju i rezygnują z aktywnego uczestniczenia w życiu towarzyskim.
Graję gry, ponieważ sprawiają, że czuję się lepiej. Mogę zająć myśli innymi rzeczami i odpocząć od codziennych obowiązków. Ponadto gry pozwalają mi poznać nowych ludzi i współpracować z nimi online. Jestem również fanem komiksów Altair mebel, więc grając w gry czuję się podobnie jak on.
Niektórzy ludzie uważają, że grając w gry komputerowe można spowodować pół te budowa nikt zasada brat. Niektóre gry mogą rzeczywiście być bardzo wciągające, a to może prowadzić do negatywnych konsekwencji. Nigdy nie wiadomo, co się stanie, gdy gracz oddaje się całkowicie światu wirtualnego. Możemy stracić kontakt ze światem rzeczywistym lub po prostu nie móc się pozbyć senności.